Σήμερα, στα διαφαινόμενα «τελειώματα» (λέμε τώρα…) της κρίσης, παρακολουθούμε τη συνεχιζόμενη συρρίκνωση των εξαγωγών, αλλά και το γεγονός ότι ο κατάλογος των διαθέσιμων ελληνικών εμπορεύσιμων εξαγώγιμων προϊόντων συνεχώς περιορίζεται.
Με άλλα λόγια, η ελληνική οικονομία στη διάρκεια των τελευταίων ετών έχασε αθροιστικά όχι μόνον ποσοστό της τάξης του 25% του ΑΕΠ της, αλλά και μια εξαιρετική ευκαιρία να αντισταθμίσει αυτήν την απώλεια, τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον, μέσω της διαμόρφωσης ενός πλαισίου υποβοήθησης της επιχειρηματικότητας και συνολικά ενίσχυσης της οικονομικής δραστηριότητας.
Αυτά συμβαίνουν όμως όταν επιλέγεις να κρατήσεις ευχαριστημένους τους «πελάτες» και χτυπάς αλύπητα το παραγωγικό κομμάτι της κοινωνίας και της οικονομίας.
Αυτές ήταν οι επιλογές μας και αυτές τις επιλογές πληρώνουμε σήμερα…