Αυτό τον καιρό γίνονται σεισμικές αλλαγές, σε πολλά επίπεδα. Ιδίως ο εμπορικός – και κατ’ επέκταση ο οικονομικός – ιστός της πόλης αναμένεται να αλλάξει άρδην.
Τα πρώτα χρόνια της κρίσης η εικόνα των άδειων βιτρινών, των εγκαταλελειμμένων μαγαζιών σόκαρε. Πολλά έγιναν φαγάδικα και καφέ, άλλα επιβίωσαν και άλλα ξαναέκλεισαν. Νομίζω όμως οι περνάμε μια νέα φάση της κρίσης, ίσως το ύστερο στάδιο της, με την αγορά να καλείται να απορροφήσει τους κραδασμούς μεγάλων αλλαγών.
Μεγάλες αλυσίδες ένδυσης, κολοσσοί παγκόσμιου βεληνεκούς μπαίνουν δυναμικά, με κτ;hρια-μαμούθ στο κέντρο της πόλης, το Jumbo συμπληρώνει ήδη 2 χρόνια στην είσοδο των Σερρών, το «λιανοπούλι» που έλεγαν οι παλιοί δεν θα είναι σε λίγα χρόνια αυτό που ξέραμε.
Η τοπική αγορά θα κλυδωνιστεί. Το χειρότερο όμως που μπορεί να κάνει σε αυτή τη συγκυρία είναι να μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Η δράση θα φέρει αντίδραση. Αρκεί να είναι δημιουργική και να δίνει λύσεις.