Ευθύνονται για «φουσκωμένους» λογαριασμούς
Με αφορμή τις καταγγελίες που έχει δεχτεί η ΕΠΚΑΣ (Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Σερρών) από πολλούς καταναλωτές για φουσκωμένους λογαριασμούς των τηλεφωνικών συνδέσεων τους (σταθερών και κινητών), που προέκυψαν από συμμετοχή τους σε τηλεοπτικά παιχνίδια, επισημαίνονται στους καταναλωτές τα ακόλουθα:
Μην συμμετέχετε τηλεφωνικά σε κανενός τύπου τηλεπαιχνίδι, γιατί η πιθανότητα να κερδίσετε και στο πλέον αντικειμενικό παιχνίδι είναι ελάχιστη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χρεωθείτε με τις επανειλημμένες τηλεφωνικές κλήσεις που θα πραγματοποιήσετε σε κάθε παιχνίδι.
Ενώ μας λένε ότι «χαρίζουν» κάποιο ποσόν (500€ ή και περισσότερα), στην ουσία κερδίζουν πολλαπλάσια από τις τηλεφωνικές κλήσεις των καταναλωτών. Αυτό που παρασύρει τους καταναλωτές είναι το γεγονός ότι συχνά “πιάνουν” γραμμή για συμμετοχή κάτι «εντελώς» άσχετοι άνθρωποι, που δεν γνωρίζουν (αν είναι δυνατόν?) ούτε πρόσθεση απλών αριθμών (μονοψήφιοι και διψήφιοι ) και αυτό δεν φαίνεται τόσο τυχαίο. Με απλά λόγια, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι είμαστε σχεδόν οι μοναδικοί που γνωρίζουμε τη σωστή απάντηση, και γι’ αυτό καλούμε πολλές φορές πετυχαίνοντας στο τέλος μόνο ένα φουσκωμένο λογαριασμό στην τηλεφωνική μας σύνδεση.