- Καθημερινός ο συνωστισμός στα γραφεία της οδού Φιλίππου
Ενημερωτική συνέντευξη από τον προϊστάμενο του τμήματος πωλήσεων της ΔΕΗ Σερρών Δημήτρη Ματθαίο
Μεγάλη ήταν η ανταπόκριση των Σερραίων στην πρόσκληση της ΔΕΗ να ρυθμίσουν τις οφειλές τους. Η ρύθμιση αφορά πελάτες με οφειλές έως και 500 ευρώ. Η προθεσμία έληξε στις 28 Φεβρουαρίου αλλά η ΔΕΗ έδωσε παράταση έως χθές Παρασκευή 3 Μαρτίου. Ο προϊστάμενος πωλήσεων της ΔΕΗ Σερρών Δημήτρης Ματθαίος στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Σ.Θ.» δηλώνει ότι οι Σερραίοι προσήλθαν τον τελευταίο μήνα στα γραφεία της Υπηρεσίας και εντάχθηκαν στο πρόγραμμα της ρύθμισης. Εκτιμά όμως ότι θα υπάρξουν και άλλες προσκλήσεις ρυθμίσεων γιατί η πλειοψηφία των πολιτών αδυνατεί να σηκώσει το βάρος των λογαριασμών κοινής ωφέλειας με τους μισθούς και τις συντάξεις που δίνονται στη χώρα μας.
Ανταποκρίθηκαν οι Σερραίοι στη ρύθμιση καθυστερούμενων λογαριασμών που ανακοίνωσε η ΔΕΗ;
Ναι ανταποκρίθηκαν μαζικά και παρά την παράταση που δόθηκε άλλες τρείς μέρες σε καθημερινή βάση υπάρχει το αδιαχώρητο στα γραφεία της υπηρεσίας. Και σήμερα Παρασκευή 3 Μαρτίου που είναι η τελευταία μέρα όπως βλέπεται μέχρι το μεσημέρι δεν θα προλάβουμε να τους εξυπηρετήσουμε όλους.
Εργάζεστε δηλαδή και εκτός ωραρίου για την εξυπηρέτηση του κοινού;
Το ωράριο ξεφεύγει αλλά από τις 12 το μεσημέρι τα νούμερα σταματούν να εκδίδονται για να μπορέσουν όσοι πήραν χαρτάκι να εξυπηρετηθούν μέχρι τις τρείς το μεσημέρι.
Είστε αισιόδοξος ότι θα γεμίσουν τα ταμεία της ΔΕΗ με την ανταπόκριση του κοινού στο πρόγραμμα των ρυθμίσεων;
Το βλέπω δύσκολο να γεμίσουν τα ταμεία με την οικονομική κρίση που μαστίζει την πατρίδα μας. Ο κόσμος προσπαθεί να ανταποκριθεί αλλά στο τέλος λίγοι μπορούν να ανταποκριθούν στο ακέραιο. Όταν έρχονται στη ΔΕΗ άνθρωποι της τρίτης ηλικίας και σου λένε ότι λαμβάνουν 380 ευρώ σύνταξη και με αυτά καλούνται να πορευτούν το μήνα πώς να πληρώσουν. Τι να πληρώσουν πρώτα, τα φάρμακα, τους λογαριασμούς κοινής ωφέλειας ή το φαγητό τους;Τι να απαντήσεις σε αυτούς τους ανθρώπους;
Εσείς τι εκτιμάται ότι θα γίνει;
Δεν μπορώ να εκτιμήσω απόλυτα αλλά η κοινή λογική λέει ότι θα υπάρξουν και άλλες ρυθμίσεις και έτσι θα πορεύονται τα πράγματα, ρύθμιση στη ρύθμιση. Μέχρι να έρθει η ανάπτυξη στη χώρα και τα ταμειακά διαθέσιμα των Ελλήνων να είναι καλύτερα.
Υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με την ανακαίνιση του κτηρίου ώστε ο χώρος αναμονής της ΔΕΗ να είναι πιο ευρύχωρος;
Πιστεύουμε ότι μέσα στο καλοκαίρι θα ολοκληρωθούν οι εργασίες και θα παραδοθεί το πίσω κτήριο ώστε να ακολουθήσει η ανακαίνιση του κτηρίου που βρισκόμαστε ώστε να δημιουργηθεί ένας πιο άνετος χώρος αναμονής των πελατών μας. Όταν η ΔΕΔΔΕΕ θα μετακομίσει στο άλλο κτήριο τότε θα είναι στη διάθεση μας και ο δεύτερος όροφος. Εμείς θα μεταφερθούμε στο πάνω όροφο για την εξυπηρέτηση των πελατών και κάτω θα υπάρχουν μόνο τα ταμεία και ένας ή δυο υπάλληλοι για να εκδίδουν αποδείξεις.
Δ.Ν.