Δεν μπορεί να απαλλαχθεί απο τις αδυναμίες του
Περισσότερους από χίλιους πελάτες- καταναλωτές εξυπηρέτησε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου η ΔΕΗ Σερρών στα γραφεία της επί της οδού Φιλίππου. Το 90% των καταναλωτών προσήλθαν για να κάνουν διακανονισμό και το υπόλοιπο 10% για να πληρώσει τρέχοντα λογαριασμό. «Τόσα χρόνια δουλεύω στη ΔΕΗ τόσο κοινό δεν έχει προσέλθει μέσα σε μία μέρα. Η ουρά έφθανε ως την είσοδο του κτηρίου, ενώ δεν ήταν λίγοι οι πελάτες που αντικρύζονταςαυτή την εικόνα θεώρησαν μάταιο να περιμένουν για να έρθει η σειρά τους» δήλωσε στο «Σ.Θ.» ο προϊστάμενος πωλήσεων της ΔΕΗ Δημήτρης Ματθαίος.«Προσωπικά ήταν κάτι που το περίμενα από τη στιγμή που η ΔΕΗ αποφάσισε να δώσει παράταση της ρύθμισης των 36 δόσεων και την προηγούμενη εβδομάδα μεσολάβησε η αργία της 28ης την Παρασκευή και το Σαββατοκύριακο που ακολούθησε. Ο Έλληνας απέδειξε για άλλη μία φορά ότι είναι άνθρωπος της τελευταίας στιγμής» ανέφερε ο Δημ. Ματθαίος.Σημειώνεται ότι για να εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες- καταναλωτές το προσωπικό χρειάζεται να εργαστεί τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου ως τις πέντε το απόγευμα ενώ το ωράριο του είναι ως τις 3 το μεσημέρι.
Δ.Ν.