Πτώση της επιβατικής κίνησης 60% την περίοδο των αγροτικών κινητοποιήσεων
- Αναμενόμενη η αποτυχία του πάρκινγκ βαρέων οχημάτων δηλώνει ο Η. Παπαγεωργίου
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
Δρομολογούνται τα έργα ολοκλήρωσης του χώρου στάθμευσης του στόλου των λεοφορείων του ΚΤΕΛ Ν. Σερρών . Σε έκταση 18 στρεμμάτων που βρίσκεται μετά την αερογέφυρα στο δρόμο για το Σκούταρι, το ΚΤΕΛ αποκτά σε ιδιόκτητο οικόπεδο χώρο στάθμευσης για τον στόλο των λεωοφορείων. Έως το Πάσχα θα εγκατασταθεί το πλυντήριο ,ενώ αμέσως μετά θα δημιουργηθεί και το συνεργείο ώστε κάθε μέτοχος να μπορεί να ασχολείται με την καλύτερη και φθηνότερη συντήρηση του αυτοκινήτου του. Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ν. Σερρών Ηλίας Παπαγεωργίου στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Σ.Θ.» εμφανίζεται ικανοποιημένος για την καθιέρωση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Με αφοπλιστική ειλικρίνεια ομολογεί ότι η κοινοπραξία μετρά απώλειες στην επιβατική κίνηση λόγω της πολυήμερης κινητοποίησης των αγροτών και εκτιμά ότι θα χρειαστεί μεγάλο χρονικό διάστημα για να αναπληρωθεί το παθητικό που έχει δημιουργηθεί. Αισθάνεται περηφάνεια, γιατί το ΚΤΕΛ Ν. Σερρών ήταν από τα λίγα στην Ελλάδα που δεν κατήργησαν( κατά την διάρκεια των αγροτικών κινητοποιήσεων) ούτε μία μέρα την γραμμή των Αθηνών και δηλώνει ότι φυσιολογική και αναμενόμενη την αποτυχία του πάρκινγκ Βαρέων οχημάτων του Δήμου Σερρών.
Καθιερώθηκε το ηλεκτρονικό εισιτήριο στο ΚΤΕΛ. Ποια τα αποτέλεσμα της εφαρμογής του;
Ναι καθιερώθηκε και εφαρμόζεται εδώ και οκτώ μήνες περίπου. Έχει μεγάλη ζήτηση γεγονός που οφείλεται λόγω του περιορισμού της κίνησης κεφαλαίων από τις Τράπεζες. Θέλει το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την πιστωτική κάρτα ο πελάτης για να μην ξοδεύει την ρευστότητα.
Η χρονιά πως ξεκίνησε για το ΚΤΕΛ και ποια τα οικονομικά αποτέλεσμα. Ποιες οι απώλειες έχουν καταγραφεί λόγω των αγροτικών κινητοποιήσεων και των κλειστών δρόμων;
Η χρονιά ξεκίνησε καλά αλλά το διάστημα των αγροτικών κινητοποιήσεων οι εισπράξεις ήταν 60% κάτω. Για να αναπληρώσουμε οι απώλειες θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα τρίμηνο και αμφιβάλλω αν θα φθάσουμε στα περσινά επίπεδα.
Επλήγη κατά την διάρκεια των αγροτικών κινητοποιήσεων κυρίως η γραμμή των Αθηνών;
O πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ν. Σερρών Ηλίας Παπαγεωργίου
Όχι μόνο, αλλά και η γραμμή της θεσσαλονίκης αλλά και τα ενδονομαρχιακά δρομολόγια. Τα μοναδικά που λειτουργούσαν κανονικά ήταν τα μαθητικά δρομολόγια. Στο Παγγαίο υπήρχε μεγάλο πλήγμα διότι ο δρόμος ήταν κλειστός και υπήρχε μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 80-90% και η συγκοινωνία γινόταν μέσω Σερρών. Δεν μπορούσαμε να στείλουμε κανένα δρομολόγιο. Από την πλευρά της θεσσαλονίκης είχαμε πρόβλημα στο Δερβένι. Τις ώρες που έκλειναν τον δρόμο στέλναμε δρομολόγιο ανά μία ώρα μέσω Λητής ή μέσω Κιλκίς. Για την Αθήνα είχαμε ένα δρομολόγιο και μπορώ να υπερηφανευτώ γιατί ήμασταν από τα πολύ λίγα ΚΤΕΛ στην Ελλάδα που δεν κλείσαμε ούτε μία μέρα την γραμμή των Αθηνών. Για να φθάσουμε στην Αθήνα κάναμε μέχρι και 900 χιλιόμετρα. Το Λεωφορείο πήγαινε μέσω Κοζάνης και μέσω πολλών παραδρόμων. Η πληρότητα του δρομολογίου για την πρωτεούσα ήταν 40% κατά την διάρκεια των αγροτικών κινητοποιήσεων.
Υπάρχει πρόοδος για την ολοκλήρωση των εργασιών στο χώρο στάθμευσης του στόλου των λεωφορείων του ΚΤΕΛ;
Ο αποθηκευτικός χώρος και το γραφείο ελέγχου του πάρκινγκ του ΚΤΕΛ Ν. Σερρών
Ναι υπάρχει μεγάλη πρόοδος. Σε δύο με τρείς μήνες θα εγκατασταθούμε εκεί. Μένει μόνο το ασφαλτικό και η ολοκλήρωση του κτηρίου που έχει δημοπρατηθεί και θα είναι απο σιδεροκατασκευή. Υπάρχει δέσμευση ότι έως τις 30 Απριλίου το κτήριο θα είναι έτοιμο για να μπορούμε να πάρουμε ρεύμα. Στην έκταση 18 στρεμμάτων που βρίσκεται μετά την αερογέφυρα που οδηγεί προς Νιγρίτα θα σταθμεύουν τα αυτοκίνητα για διανυκτέρευση και δεν θα χρησιμοποιείται πλέον το πάρκινγκ βαρέως οχημάτων. Το πάρκινγκ Βαρέων οχημάτων είναι εταιρεία που έχει διαλυθεί. Αποδείχθηκε ότι ήταν ορθή η ρήση «όπου λαλούν πολλοί κοκόροι αργεί να ξημερώσει». Επειδή οι άλλοι φορείς( ΚΙΦΑ, Ταξιτζήδες. Δήμος Σερρών) που συμμετείχαν δεν έδειξαν κανένα ενδιαφέρον για το πάρκινγκ βαρέων οχημάτων πήραμε απόφαση να δημιουργήσουμε δικό μας πάρκινγκ. Eτσι γίνεται δυστυχώς όπου υπάρχουν πολλοί συνέταιροι. Το Αστικό ΚΤΕΛ έχει το δικό του πάρκινγκ, τα Ταξί το δικό τους, με συνέπεια το Πάρκινγκ Βαρέων οχημάτων να μείνει στον Δήμο Σερρών και σε εμάς. Εμείς δεν μπορούσαμε να σηκώσουμε αυτό το βάρος, για αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις.