Στον αέρα η περιαστική, ο Ε61 και ο άξονας Νιγρίτα- Σοχός
- Η Γραφειοκρατία μας δένει τα χέρια δηλώνει ο Γ. Μωυσιάδης
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
«Η οικτρή οικονομική κατάσταση και η τραγελαφική νομοθεσία στη διοίκηση έτσι όπως τον αντιλαμβάνονται και τον επιβάλλουν τα υπουργεία στην Αθήνα δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για την παραγωγή έργου» δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Ιωάννης Μωυσιάδης στους δημοσιογράφους στο περιθώριο της ετήσιας εκδήλωσης που διοργανώνει κάθε χρόνο αυτή την περίοδο προς τιμή των ΜΜΕ.
«Τα έργα δεν προχωρούν όπως περιμέναμε και με βάση τον αρχικό σχεδιασμό της Εγνατίας Οδού. Εκτός από το έργο της καθέτου της Εγνατίας οδού Θεσσαλονίκη- Σέρρες- Προμαχώνας που παρά τις καθυστερήσεις πιστεύω ότι θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2016 όλα τα υπόλοιπα έργα δεν έχουν ούτε ξεκινήσει» τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης και αναφέρθηκε στα έργα που ναυαγούν και είναι τα εξής:
Α. Η περιαστική των Σερρών(προβλεπόταν η δημιουργία αυτοκινητόδρομου) με ανισόπεδους κόμβους. Η μελέτη έχει ολοκληρωθεί αλλά χρηματοδότηση δεν φαίνεται να υπάρχει στον ορίζοντα.
Β. Ο άξονας Ε61 «Προμαχώνας- Σέρρες- Καβάλα» για τον οποίο δεν έχουν προχωρήσει ούτε καν οι μελέτες του.
Γ. Ο άξονας Νιγρίτα- Σοχός ο οποίος προβλεπόταν ότι θα ενταχθεί στο νέο ΕΣΠΑ άλλα τέτοια προοπτική δεν φαίνεται να υπάρχει επειδή θα δοθεί βαρύτητα στην αντιμετώπιση της ανεργίας και την ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.
«Είναι περιορισμένα τα συγκοινωνιακά κονδύλια και από τις πιστώσεις που υπάρχουν θα δοθεί έμφαση στο Σιδηρόδρομο. Τα κονδύλια που θα απομείνουν θα διατεθούν για την ολοκλήρωση των κάθετων της Εγνατίας Οδού» υπογράμμισε ο Γ. Μωυσιάδης ο οποίος περιέγραψε ότι δεινή είναι θέση της Περιφέρειας στην προσπάθεια που θα καταβάλλει να αντιμετωπίσει τα καιρικά φαινόμενα του χειμώνα. «Εκτός από το Διοικητήριο το οποίο θερμαίνεται με Τηλεθέρμαση, δεν έχουμε καύσιμα για τα αυτοκίνητα, ούτε για τις υπηρεσίες μας στην Ομόνοια και για αυτό ευθύνονται οι καρεκλοκένταυροι των Αθηνών οι οποίοι εκ των υστέρων ακύρωσαν ανοικτό διαγωνισμό που είχε διενεργηθεί και οποίος ήταν η συνήθη διαδικασία εδώ και χρόνια. Μας λένε ότι δεν μας υπογράψουν την πληρωμή κανενός τιμολογίου και χρειάζεται τώρα να ξεκινήσει διαδικασία διεθνή διαγωνισμού. Αυτό σημαίνει αργοπορία 5-7 μήνες κάτι που σημαίνει ότι επτά μήνες δεν θα έχουμε καύσιμα» ανέφερε ο Γ. Μωυσιάδης. Απογοητευμένος εμφανίστηκε και για το θέμα της αξιοποίησης της Γεωθερμίας η οποία παρουσιαζόταν ως η χρυσή ευκαιρία για να ανεβεί το ΑΕΠ του Νομού Σερρών.«Το νομοθετικό πλαίσιο είναι τόσο ασαφές, τόσο πολύπλοκο που είναι δύσκολο να προχωρήσει η διαδικασία. Βάζουν μπροστά τους Δήμους οι οποίοι δεν έχουν την στελέχωση για να χειριστούν και να προωθήσουν τέτοια θέματα» κατέληξε.