Διευκρινιστικές λεπτομέρειες από τον Ι. Μωυσιάδη
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
Eνδιαφέρουσες λεπτομέρειες για την πορεία έργων και μελετών που αφορούν την βελτίωση οδικών αξόνων στο Νομό Σερρών έδωσε ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών Ιωάννης Μωυσιάδης. Αιτία στάθηκε το ερώτημα που του έθεσε το «Σ.Θ.» με αφορμή το 2ο θέμα της ημερήσιας διάταξης του Δημοτικού Συμβουλίου Σερρών( πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης 15 Οκτωβρίου) και αφορά την συζήτηση και την λήψη απόφασης σχετικά με την βελτίωση του οδικού άξονα Σερρών- Αμφίπολης. «Δεν γνωρίζω τι εννοούν όταν μιλούν για αναβάθμιση του οδικού δικτύου Σερρών- Αμφίπολης αν είναι κάτι το τεχνοοικονομικό και κάτι που αξίζει να γίνει.» ανέφερε ο Ιωάννης Μωυσιάδης. Ο αντιπεριφερειάρχης στη συνέχεια προχώρησε εξειδικευμένα απαντώντας ως εξής:
«Το κομμάτι από τον κάθετο άξονα Θεσσσαλονίκης- Προμαχώνα που αλλάξει πορεία μέχρι τον Προβατά είναι κοινός άξονας για τον άξονα Θεσσαλονίκης- Σερρών και Θεσσσαλονίκης- Προμαχώνα. Από τον Προβατά το οδικό κατευθύνεται προς Καλά Δένδρα και Χριστός. Θα γίνει από το σημείο εκείνο προς την περιαστική των Σερρών ένα καινούργιο τμήμα, που θα ενοποιηθεί με την περιαστική των Σερρών και θα αναβαθμίζεται σε αυτοκινητόδρομο. Η περιαστική των Σερρών μελετάται να γίνει αυτοκινητόδρομος στη διατομή του για να γίνουν πέντε ανισόπεδοι κόμβοι. Αυτό είναι αντικείμενο που το έχει στην ευθύνη της η Εγνατία. Οι μελέτες έχουν σχεδόν τελειώσει, έχει απομείνει η μελέτη των τεχνικών έργων των ανισόπεδων διαβάσεων. Το κομμάτι από το τέλος της περιαστικής( από το Νοσοκομείο Σερρών) μέχρι την Μεσορράχη είναι κομμάτι που μελετά να αναβαθμίσει η Εγνατία Οδός και όταν τελειώσει η μελέτη να προχωρήσει στην υλοποίηση της αναβάθμισης η οποία θα προκύψει από την μελέτη. Το κομμάτι από την Λευκοθέα και συγκεκριμένα από το Σ.Σ. Αγγίστας μέχρι την Καβάλα που θα συμπληρώσει τον άξονα 61 και έχει την μορφή αυτοκινητοδρόμου δεν έχει ακόμη μελετηθεί, είναι σε επίπεδο αναγνώρισης. Για την μελέτη έχει επιφορτιστεί η Εγνατία Οδός. Ο αντιπεριφερειάρχης Σερρών Ιωάννης Μωυσιάδης συμπλήρωσε ότι το τρίτο τμήμα του δρόμου Μεσορράχη- Αμφίπολη που πρόσφατα παραδόθηκε χρειάζεται να γίνει συμπληρωματική σύμβαση για να εξυπηρετηθούν τοπικές κινήσεις.