«Σε τροχιά ανάπτυξης το Αυτoκινητοδρόμιο» δηλώνει ο Β. Παπαβασιλείου
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
Ο Βασίλης Παπαβασιλείου είναι πρόεδρος στο Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών από τα μέσα του Μαρτίου του 2017 και ευελπιστεί ότι θα παραμείνει στο τιμόνι της ΑΕ ως τις 31 Αυγούστου του 2019.Διαδέχθηκε τον Θεόδωρο Αραμπατζή η θητεία του οποίου αξιολογήθηκε θετικά.Ο Βασίλης Παπαβασιλείου πιστεύει στη δυναμική του και εκτιμά υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό εφόσον η διοίκηση της Α.Ε. συνεχίζει να λειτουργεί σταθερά, μεθοδικά και με πρόγραμμα. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Σ.Θ.» χαρακτηρίζει τη δημιουργία του ως την μεγαλύτερη επένδυση που έγινε πότε απο τον Δήμο Σερρών. Μας αποκαλυφθεί ότι στους αγώνες DRAGSTER που θα φιλοξενηθούν το Σαββατοκύριακο επιτροπή από τη Γερμανία θα αξιολογήσει την επάρκεια της πίστας ώστε στο άμεσο μέλλον το Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών να έχει την δυνατότητα να αναλάβει Βαλκανικούς και πανευερωπαϊκού αγώνες DRAGSTER.Δηλώνει κατηγορηματικά ότι με αυτή τη δημοτική αρχή δεν πρόκειται η επιχείρηση να ιδιωτικοποιηθεί, παρότι ο ίδιος δεν είναι αντίθετος με τις ιδιωτικοποιήσεις. Πιστεύει η ενδεχομένη παραχώρηση του είναι δίκοπο μαχαίρι που μπορεί να επιφυλλάξει τα καλύτερα αλλά και τα χειρότερα επικαλούμενος το άδοξο τέλος του Αυτοκινητοδρομίου στην Κωνσταντινούπολη.
Ποια ήταν η κατάσταση του Αυτοκινητοδρομίου όταν αναλάβατε;
Αντικειμενικά και χωρίς επαινετική διάθεση θα σας έλεγα ότι με την προηγούμενη διοίκηση το Αυτοκινητοδρόμιο πάτησε στα πόδια του. Βελτιώθηκαν οι οικονομικοί δείκτες της επιχείρησης κάτι που αποτελούσε τον πρώτο στόχο. Υπήρχαν βέβαια και προβλήματα που πάντοτε υπάρχουν σε έναν ζωντανό οργανισμό. Η διοίκηση μας υλοποίησε τον σχεδιασμό που υπήρχε. Δημιουργήθηκε νέα πίστα DRAGSTER. Το όραμα που υπήρχε έγινε πράξη και μάλιστα το Σαββατοκύριακο φιλοξενούμε τον δεύτερο αγώνα στην καινούργια πίστα με πολλές συμμετοχές από όλη την Ελλάδα. Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της αξίας των αγώνων θα σας πώ ότι συμμετέχουν αναβάτες από την νησιώτικη Ελλάδα, από την μεγαλόνησο αλλά και από όλη την Ηπειρωτική χώρα. Τους αγώνες θα παρακολουθήσει μία επιτροπή από τη Γερμανία η οποία θα «εξετάσει» τη νέα πίστα. Πιθανή θετική αξιολόγηση ανοίγει νέες προοπτικές. Θα δώσει τη δυνατότητα να φιλοξενούμε Βαλκανικούς και πανευρωπαϊκούς αγώνες DRAGSTER. Η επιτροπή που θα μας κρίνει έχει θεσμικό ρόλο αφού ανήκει στην Ομοσπονδία της Γερμανίας. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι για δεύτερη φορά(SIX DAYS η πρώτη) στα δεκαεννέα χρόνια λειτουργίας του Αυτοκινητοδρομίου οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα ζήσουν όμορφες στιγμές με την διοργάνωση του τελικού παγκοσμίου πρωταθλήματος drift αλλά και του πανευρωπαϊκού τελικού του πρωταθλήματος drift. Στους αγώνες αυτούς θα συμμετέχουν αναβάτες από όλα τα κράτη της γής. Θα φιλοξενηθεί πολύς κόσμος στις Σέρρες και είμαστε σε ετοιμότητα για να φέρουμε σε πέρας αυτές τις μεγάλες διοργανώσεις. Όλα αυτά που σας περιγράφω φανερώνουν ότι δεν εφησυχάζουμε αλλά αντίθετα επαγρυπνούμε σχεδιάζοντας το μέλλον.
Πως κυλά η καθημερινότητα στο Αυτοκινητοδρόμιο;
Σας καλώ μία μέρα να επισκεφθείτε τις εγκαταστάσεις για να διαπιστώσετε ότι ο αγώνας μας είναι άοκνος για να παρουσιάζει το Αυτοκινητοδρόμιο την καλύτερη εικόνα. Έχουμε καθημερινή παρουσία και μοχθούμε ώστε το στολίδι αυτό του Δήμου να βελτιώνεται ολοένα και περισσότερο. Και εγώ και ο διευθύνων σύμβουλος Μάριος Ζίχναλης καταθέτουμε όλη την ικμάδα των δυνάμεων μας με στόχο οι εγκαταστάσεις μας να αποτελούν μία ζωντανή διαφήμιση για αυτούς που το επισκέπτονται. Είμαστε σίγουροι ότι οι καλύτεροι διαφημιστές μας είναι αυτοί που απολαμβάνουν την παροχή των υπηρεσιών μας.
Τελικά το Αυτοκινητοδρόμιο ήταν μία μεγάλη επένδυση για τον Δήμο Σερρών;
Εγώ θα σας έλεγα ότι ήταν η μεγαλύτερη επένδυση που έγινε από τον Δήμο Σερρών και οφείλουμε όλοι να αναγνωρίσουμε με τόλμη ότι αποτελεί επίτευγμα της δημαρχιακής θητείας του Γ. Βλάχου την περίοδο 1995-1998. Οι επόμενες δημοτικές αρχές αντιλήφθηκαν τη σπουδαιότητα του έργου συνέχισαν και υλοποίησαν τμηματικά την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων ώστε να φθάσουμε στο σημερινό επίπεδο το οποίο είναι αξιοζήλευτο. Μόνο του το Αυτοκινητοδρόμιο ως Α.Ε. ΟΤΑ δεν θα μπορούσε όμως να σταθεί. Καίρια ήταν και είναι η συμβολή του Δήμου Σερρών για αυτό πρέπει να ευχαριστήσουμε όλους τους δημάρχους από τον Γ. Βλάχο, και όσους ακολούθησαν εως και τον σημερινό δήμαρχο Π. Αγγελίδη.Θα ήταν επίσης παράλειψη μου να μην ευχαριστήσω όλους τους αντιδημάρχους οι οποίοι βοηθούν με πολύ μεράκι ώστε οι εγκαταστάσεις του Αυτοκινητοδρομίου να διατηρούνται σε υψηλό επίπεδο.
Κατά καιρούς ακούγονται φωνές ότι το Αυτοκινητοδρόμιο θα έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη αν παραχωρηθεί σε ιδιώτες. Πως εξετάζεται αυτό το ενδεχόμενο από την δημοτική αρχή;
Θα σας καταθέσω την προσωπική μου άποψη. Όταν θέλεις κάτι να το αναδείξεις με απώτερο στόχο να το πουλήσεις, πρέπει να φροντίσεις να το φθάσεις ψηλά για να έχει την μέγιστη αξία. Αυτό πρέπει στη συνέχεια να συναποφασιστεί αλλά την μέγιστη ευθύνη για κάτι τέτοιο θα την πάρει ο Δήμος. Αυτό δεν θα συμβεί στη δική μας θητεία. Δεν είμαι κατά των ιδιωτικοποιήσεων. Πιστεύω ότι μπορεί μία ιδιωτικοποίηση να φέρει ακόμη καλύτερες μέρες στο Αυτοκινητοδρόμιο χωρίς αυτό να αποκλείει και τις χειρότερες έχοντας ως παράδειγμα το Αυτοκινητοδρόμιο της Κωνσταντινούπολης το οποίο παραμένει κλειστό. Το αυτοκινητοδρόμιο της γείτονος το λειτούργησε ιδιώτης αλλά απέτυχε γιατί αποδείχθηκε ακριβό. Η λεπτομέρεια και το καθοριστικό σημείο στη λειτουργία και τη μακροημέρευση των αυτοκινητοδρομίων είναι να διατηρήσεις χαμηλά το κόστος λειτουργίας των εγκαταστάσεων του. Για αυτό πρέπει να έχεις συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού. Εμείς στο Αυτοκινητοδρόμιο καταγράφουμε μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή έχουμε το χαμηλότερο κόστος σε σχέση με άλλα ευρωπαϊκά αυτοκινητοδρόμια που βρίσκονται στην Ιταλία, την Ισπανία , τη Γερμανία και άλλου. Το αυτοκινητοδρόμιο μας προτιμούν για τους αγώνες Ιταλοί, φιλοξενούμε το Βουλγαρικό και Ρουμανικό πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας. Γιατί δεν πάνε αλλού αυτές οι διοργανώσεις; Γιατί έχουμε χαμηλότερο κόστος. Εκεί κρύβεται το μυστικό της επιτυχίας. Να έχεις ποιότητα και ασφάλεια και παράλληλα το χαμηλότερο κόστος.