Eνισχύεται με κάδους, απορριματοφόρα και προσωπικό
- Με άλλα «όπλα» θα αντιμετωπίζεται η καθημερινότητα σε έξι μήνες δηλώνει στο «Σ.Θ.» ο Π. Χράπας
Πολλά προβλήματα που έχουν σχέση με την αποτελεσματικότερη λειτουργία του Αμαξοστασίου Σερρών και του τομέα της καθαριότητας του Δήμου Σερρών επιλύονται δήλωσε στο «Σ.Θ.» ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Σερρών Παντελής Χράπας. Συγκεκριμένα ο αντιδήμαρχος περιέγραψε τον προγραμματισμό του Δήμου Σερρών το επόμενο πεντάμηνο αναφέροντας τα εξής:
Α. Ο διαγωνισμός της προμήθειας των 1000 κάδων απορριμμάτων έχει ξεπεράσει τη μισή διάρκεια. Μία ήταν η ενδιαφερόμενη εταιρεία( από την Κομοτηνή) που κατέθεσε προσφορά για τη αγορά τους. Αυτό σημαίνει ο διαγωνισμός δεν θα καθυστερήσει αφού δεν θα κατατεθούν ενστάσεις και εκτιμάται ότι σε ένα μήνα περίπου ο Δήμος θα έχει προμηθευτεί τους 1000 κάδους.
Β. Ο διαγωνισμός της προμήθειας των νέων απορριμματοφόρων θα διενεργηθεί μέσα στον Οκτωβρίου(27 Οκτωβρίου θα γίνει ο ηλεκτρονικός διαγωνισμός ). Εκτιμάται ότι στις αρχές του 2018 ο Δήμος Σερρών θα έχει προμηθευτεί τα έξι νέα απορριματοφόρα. Τα τέσσερα θα τα αγοράσει ο ίδιος- με πόρους που εισπράττει από τους δημότες μέσω της ΔΕΗ-,ένα αυτοκίνητο πλυντηρίου κάδων θα μετατραπεί σε απορριμματοφόρο στον ΉΦΑΙΣΤΟ, ενώ άλλο ένα απορριμματοφόρο θα προμηθευτεί ο Δήμος μέσω χορηγίας από τον ΤΑΠ.
Γ. Ο Δήμος Σερρών θα ενισχυθεί με ανθρώπινο δυναμικό μέσω της πρόσληψης(ΑΣΕΠ) δέκα εργατών αποκομιδής . Οι εργάτες που θα στελεχώσουν το Δήμο αναμένεται να πιάσουν δουλειά το Μάρτιο του 2018. Ο αντιδήμαρχος πρόσθεσε ότι” η ολοκλήρωση των παραπάνω( προμήθεια κάδων, προμήθεια απορριμματοφόρων, πρόσληψη προσωπικού) θα δώσει λύση σε προβλήματα μείζονος σημασίας που αντιμετωπίζει εδώ και πολύ καιρό η υπηρεσία. Συνέπεια θα είναι η μηχανή του Δήμου να λειτουργεί αποτελεσματικότερα και να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου”.
Δ.Ν.