Ψηφίστηκε σχεδόν ομόφωνα από το Δ.Σ. Σερρών
Ο εκσυγχρονισμός του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών μονοπώλησε το ενδιαφέρον του Δ.Σ. Σερρών στη συνεδρίαση που έλαβε χώρα το μεσημέρι της Τετάρτης 7 Φεβρουαρίου.Το θέμα πέρασε κατά πλειοψηφία ύστερα από συζήτηση μίας ώρας. Ο αντιδήμαρχος έργων Ηλίας Γκότσης, εισηγητής του θέματος στην τοποθέτηση του ανέφερε ότι έργο είναι απόλυτη προτεραιότητα να εκτελεστεί διότι η πίστα του αυτοκινητοδρομίου πρέπει να προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις που διαμορφώνονται .«Η πίστα πρέπει να γίνεται καινούργια κάθε πέντε χρόνια διότι τα αυτοκίνητα αλλάζουν κάθε χρόνο. Πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα για να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τις απαιτήσεις που δημιουργούνται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και παράλληλα να διατηρήσουμε την δυναμική της επισκεψιμότητας που έχει αποκτήσει τα τελευταία χρόνια το Αυτοκινητοδρόμιο μας» τόνισε ο Ηλίας Γκότσης. Επικουρικά στην επιχειρηματολογία του αντιδήμαρχου ακολούθησε η τοποθέτηση του Διευθύνοντα συμβούλου του Αυτοκινητοδρομίου Μάριου Ζίχναλη.Αναφέρθηκε στην ανοδική του πορεία της πίστας σημειώνοντας ότι στις εγκαταστάσεις της φιλοξενούνται αγώνες που δεν προβλεπόταν στον αρχικό σχεδιασμό . Υποστήριξε ότι στο Αυτοκινητοδρόμιο διεξάγονται αγώνες μεγάλης εμβέλειας που κάνουν γνωστή την πόλη των Σερρών στα πέρατα της γής(από την Ιαπωνία έως την Αυστραλία). Ανέφερε επίσης ότι το Αυτοκινητοδρόμιο προσέλκυσε την περασμένη χρονιά στις Σέρρες 60 χιλιάδες επισκέπτες, κάτι που αποτυπώνεται μόνο από τον αριθμό των εισιτηρίων στους αγώνες. Στη δεύτερη τοποθέτηση του λίγα λεπτά αργότερα ο Μάριος Ζίχναλης εξέφρασε την αισιοδοξία και την βεβαιότητα του ότι το 2019 το Αυτοκινητοδρόμιο θα είναι σε θέση και να αυτοσυντηρείται και να αφήνει κέρδη.
«Ακούω τους ειδικούς»
Στη συνεδρίαση τοποθετήθηκε ο πρόεδρος του Αυτοκινητοδρομίου Βασίλειος Παπαβασιλείου. «Η αναγκαιότητα του εκσυχρονισμού του πίστας στοχεύει στην αναβάθμιση των υπηρεσιών του Αυτοκινητοδρομίου και την ενδυνάμωση μίας δράσης που αποτελεί τον ισχυρότερο λόγο για να επισκεφθεί κάποιος τις Σέρρες. Ο εκσυχρονισμός της πίστας θα συμβάλλει στη προσέλκυση νέων διοργανώσεων προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια» είπε και πρόσθεσε ότι ο επόμενος στόχος είναι περαιτέρω βελτίωση και άλλων εγκαταστάσεων όπως η κατασκευή αερογέφυρας και στεγάστρου στις κερκίδες.
«Ναι από την αντιπολίτευση με επιφυλάξεις»
Οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης ψήφισαν την εκτέλεση του έργου. Η μοναδική τους ένσταση ήταν ότι πρέπει να πάψουν πλέον οι πόροι από την ΣΑΤΑ να χρηματοδοτούν το Αυτοκινητοδρόμιο σε βάρος της καθημερινότητας του πολίτη. Αντίθετα αρνητικός(ήταν ο μοναδικός που καταψήφισε την εισήγηση) στη εκτέλεση του έργου ήταν ο πρώην πρόεδρος της ΚΕΔΗΣ Ευθύμης Ραμπότας. Στο ίδιο μήκος κύματος με τη κριτική των δημοτικών παρατάξεων της αντιπολίτευσης. Υποστήριξε ότι δεν μπορεί συνεχώς οι πόροι της ΣΑΤΑ να διοχετεύονται στο Αυτοκινητοδρόμιο και αφαιρούνται από έργα και υπηρεσίες που έχουν σχέση με την καθημερινότητα των δημοτών.
«Φιλοσοφία μας να στηρίξουμε το έργο»
Τη συζήτηση του θέματος έκλεισε ο δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης. Στην τοποθέτηση του ανέφερε ότι το έργο του εκσυχρονισμού του Αυτοκινητοδρομίου πρέπει να γίνει την παρούσα χρονική στιγμή.Το επιβάλλει όπως είπε οι προδιαγραφές που αλλάζουν ραγδαία και ο σκληρός ανταγωνισμός που υπάρχει στο πεδίο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. « Η φιλοσοφία της δημοτικής αρχής είναι να στηρίξει το αναπτυξιακό έργο του Αυτοκινητοδρομίου. Θα μπορούσαμε, αν μας ενδιέφερε η ψηφοθηρία, να διαθέσουμε όλα τα χρήματα αποκαθιστώντας τις φθορές των δρόμων. Δεν υπολογίζουμε το πολιτικό κόστος.Εχουμε διαθέσει αρκετούς πόρους από τη ΣΑΤΑ για την συντήρηση των δρόμων από το 2011. Οταν οι πόροι από την πολιτεία είναι ισχνοί δεν μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα» κατέληξε ο δήμαρχος Σερρών.
Δ.Ν.