Εγκαταλείφθηκε η ιδέα για καθιέρωση δρομολογίου στην Ηπειρο
Tου Δημητρίου Γ. Νάτσιου
«Όταν το κράτος έκανε κοινωνική πολιτική νόθευε τον ανταγωνισμό παντού. Τώρα που έπαψε να γίνεται αυτό η αγορά λειτουργεί καλύτερα» δηλώνει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Σ.Θ.» ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ν. Σερρών Ηλίας Παπαγεωργίου. Επικαλείται για αυτό το παράδειγμα της γραμμής της Θράκης που έχει καθιερώσει ο Οργανισμός τα τελευταία χρόνια και αποδεικνύεται ιδιαίτερος προσοδοφόρος, καλύπτοντας απώλειες που έχει το ΚΤΕΛ από τις ενδομαρχιακές συγκοινωνίες οι οποίες φθίνουν συνεχώς.
Πως κύλησε η χρονιά για το ΚΤΕΛ;
Βρισκόμαστε στο ίδιο επίπεδο με το 2017. Το φανερώνουν τα οικονομικά στοιχεία. Η μεγάλη πτώση είχαμε τον Δεκέμβριο του 2014 μόλις είχαν προκηρυχθεί οι εκλογές ενώ απώλειες είχαμε και το 2015 και το 2016. Για το 2017 και το 2018 τα στοιχεία είναι ίδια. Η κατάσταση έχει σταθεροποιηθεί.
Η σκέψη από το ΚΤΕΛ Ν. Σερρών για καθιέρωση γραμμής στην Ήπειρο έχει εγκαταλειφθεί;
Μετά από μελέτες που κάναμε αποφασίσαμε να μην προχωρήσουμε στο εγχείρημα. H γραμμή δεν θα είναι κερδοφόρα , επιπλέον το ΚΤΕΛ Ιωαννίνων έχει έξι δρομολόγια για τη θεσσαλονίκη και καλυπτεί τις ανάγκες της περιοχής. Παράλληλα θα ήταν πολύ δύσκολα γεωγραφικά να αναλάβουμε αυτό το δρομολόγιο.
Η γραμμή προς την Θράκη συνεχίζει να εκτελείται κανονικά;
Ναι, και έχει ανοδική πορεία.Ηταν κάτι που δεν περιμέναμε. Ξέραμε ότι υπάρχει χώρος και αντικείμενο για το ΚΤΕΛ αλλά όχι στο βαθμό αυτό. Αποτέλεσε και για μας μία ευχάριστη έκπληξη η πολύ καλή πορεία της γραμμής αυτής η οποία συνεχίζεται.
Που το αποδίδεται;
Στο ότι το κράτος έκανε κοινωνική πολιτική με τον ΟΣΕ. Όταν ήρθαν οι αυξήσεις των εισιτηρίων στον ΟΣΕ το επιβατικό κοινό προτίμησε το ΚΤΕΛ. Προσφέρει καλύτερη εξυπηρέτηση, εκτελεί τα δρομολόγια τους σωστούς χρόνους και οικονομικότερα.
Πότε είναι τα δρομολόγια για τη Θράκη;
Είναι την Παρασκευή και την Κυριακή στις 3 το μεσημέρι και στις 7.30 το απόγευμα και τα αντίστοιχα είναι από την Αλεξανδρούπολη για τις Σέρρες. Τα δρομολόγια είναι διερχόμενα από την Κομοτηνή και την Ξάνθη. Το επιβατικό κοινό που επιθυμεί να μεταβεί έως την Ορεστιάδα υπάρχει ανταπόκριση από το Σταθμαρχείο της Αλεξανδρούπολης για την ακριτική πόλη της Ορεστιάδας.
Ποιος κόσμος εξυπηρείται πέρα από τον φοιτητόκοσμο σε αυτή τη γραμμή;
Υπάρχουν πολλές οικογένειες που μετακινούνται στη Θράκη αλλά και δημόσιοι υπάλληλοι που εργάζονται και έρχονται στις Σέρρες το Σαββατοκύριακο.
Τα διόδια στο Στρυμονικό θα μεταβάλλουν τις τιμές των εισιτηρίων για τη γραμμή της θεσσαλονίκης;
Όχι, είναι στενά τα οικονομικά για τους πολίτες.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο καθιερώθηκε και περπατά;
Ναι εδώ και τρία χρόνια και περπατά πολύ καλά.