Καλύτερη εξυπηρέτηση υπόσχεται ο Δ. Ματθαίος
- Οι λόγοι που εκτόξευσαν την επισκεψιμότητα στην Υπηρεσία το καλοκαίρι
Αυξητική τάση σημείωσε φέτος η κοσμοσυρροή επισκεπτών- καταναλωτών στα γραφεία της ΔΕΗ Σερρών στη οδό Φιλίππου. Το ολιγομελές προσωπικό της Υπηρεσίας προσπάθησε να εξυπηρετήσει τους πελάτες της κάτω από δύσκολες συνθήκες δεδομένου και των εργασιών εξωραϊσμού που πραγματοποιήθηκαν μέσα στο καλοκαίρι. Ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας Δημήτρης Ματθαίος εξήγησε στο «Σ.Θ.» ότι η κατακόρυφη αύξηση της επισκεψιμότητας στα γραφεία της υπηρεσίας οφείλεται στους εξής λόγους:
Α. Στην παγιωμένη πλέον τακτική των ετεροδημοτών που ζούν στο Εξωτερικό (ΗΠΑ, Γερμανία, Βέλγιο, Καναδά) να κόβουν το ρεύμα και να το επανασυνδέουν για να αποφύγουν την πληρωμή των δημοτικών τελών και παγίου.
Β. Στην αύξηση του αριθμού των εισακτέων στο ΤΕΙ Κ. Μακεδονίας οι οποίοι επισκέφθηκαν τα γραφεία της ΔΕΗ για να συνάψουν συμβόλαιο και να «πάρουν» στο όνομά τους το ρεύμα στα νέα διαμερίσματα που εκμίσθωσαν.
Γ. Οι επιστολές που καλούσαν τους αγρότες να κάνουν νέες άδειες χρήσης νερού, όσοι δεν ήταν στο όνομα τους και δεν δικαιούνταν το αγροτικό τιμολόγιο. Είχε προηγηθεί εξονυχιστικός έλεγχος σε αγροκτήματα που κάτοχοι ήταν δημόσιοι υπάλληλοι ή χρήστες που δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες και συνεπώς δεν δικαιούνται αγροτικό τιμολόγιο που παρέχει η ΔΕΗ και ανέρχεται στη μισή τιμή.
«Κάναμε ότι μπορούσαμε»
O προϊστάμενος της ΔΕΗ Σερρών Δημήτρης Ματθαίος
Η είσοδος στα γραφεία της ΔΕΗ όπως διαμορφώθηκε μετά τις εργασίες ανακαίνισης
Ενημερωτικές ανακοινώσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών
«Καταλαβαίνουμε ότι φέτος η ροή των πελατών αυξήθηκε παρά πολύ για τους λόγους που σας ανέφερα και ο χρόνος αναμονής και εξυπηρέτησης ήταν μεγάλος. Ήταν ανθρωπίνως αδύνατο να μην ταλαιπωρηθεί το κοινό με την προσέλευση που υπήρχε, με τον όγκο των εγγράφων που απαιτούνται για κάθε περίπτωση εξυπηρέτησης και όταν ένα μεγάλο τμήμα των πελατών μας δεν χρησιμοποιεί για τις πληρωμές τις Τράπεζες ή τα συμβεβλημένα πρακτορεία και όταν παράλληλα ο μικρός αριθμός του προσωπικού της Υπηρεσίας είχε να αντιμετωπίσει τον όγκο όλων αυτών των υπηρεσιών (επανασυνδέσεις, νέες συνδέσεις, αγροτικό τιμολόγιο- αιτήσεις διακοπής- επιστροφές). Ανέφερε επίσης ότι η κατάσταση αυτό το διάστημα έχει ομαλοποιηθεί ύστερα από την επιστροφή και των αδειούχων υπαλλήλων της ΔΕΗ. Υποστήριξε ότι οι νέοι χώροι της ΔΕΗ που δημιουργήθηκαν, μετά τις εργασίες εξωραϊσμού, είναι πιο άνετοι και πιο φιλικοί στον πελάτη. Τέλος ανέφερε ότι το μηχάνημα με τα χαρτάκια εξυπηρέτησης τοποθετήθηκε στον πρώτο όροφο και τα νούμερα θα διαχωρίζονται ώστε να αποφευχθεί το αλαλούμ, που σημειώθηκε κατά την περίοδο του καλοκαιριού προκαλώντας γκρίνια και επιφέροντας αντιπαλότητες μεταξύ των πελατών.
Δ.Ν.
Aπαγορεύεται η αναδημοσίευση του κειμένου χωρίς την άδεια του δημιουργού καθώς και η χρησιμοποίηση των φωτογραφιών.