Το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο θα επιβλέψει την αποκατάσταση της πίστας
Κατά πλειοψηφία και εν μέσω σφοδρών αντιπαραθέσεων πέρασε από την συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου η έγκριση σύναψης μεταξύ του Δήμου Σερρών και του Εργαστηρίου Οδοποιίας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου με τίτλο: «Πιλοτική εφαρμογή της μεθόδου αποκατάστασης του ασφαλτοτάπητα κυκλοφορίας του Αυτοκινητοδρομίου Σερρών». Εισηγητής του θέματος ήταν ο αντιδήμαρχος έργων Παύλος Μυστακίδης, ο οποίος στην τοποθέτηση του ανέφερε ότι η έγκριση της σύναψης προβλέπει διάστρωση του τάπητα και δοκιμαστική συμπεριφορά, ενώ παράλληλα τον έλεγχο όλης της διαδικασίας από κάθε άποψη (θερμοκρασία διάστρωσης, συμπύκνωση, στοιχεία του υλικού κ.τ.λ.) θα έχει το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο. Όλα τα παραπάνω θα ελεγχθούν στο δοκιμαστικό και εφόσον αποδειχθεί ότι είναι πετυχημένο θα συνεχιστεί η ασφαλτόστρωση σε όλη την πίστα. Την επίστρωση της πίστας θα αναλάβει ο ανάδοχος εργολάβος που είχε αναδειχθεί πριν δύο χρόνια. Αν για διαφόρους λόγους η ανάδοχος σερραϊκή εταιρεία αρνηθεί να αποκαταστήσει την πίστα, τότε θα πραγματοποιηθεί ένας διαγωνισμός εξπρές για ανάδειξη νέου αναδόχου, αφού η Δημοτική αρχή έχει δεσμεύσει οκτακόσιες χιλιάδες Ευρώ από την ΣΑΤΑ. «Ο Δήμος Σερρών έχει δώσει ειδική διαταγή στην ανάδοχο σερραϊκή εταιρεία να αποκαταστήσει την πίστα του Αυτοκινητοδρομίου όταν είναι καλές οι καιρικές συνθήκες» τόνισε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος. Από την πλευρά τους, οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης άσκησαν σκληρή κριτική στη Δημοτική αρχή, χρεώνοντας της λάθη, αστοχίες, κακές επιλογές.
«Χάνουμε χρόνο και κάνουμε περιττά έξοδα»
Ο επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Θεόδωρος Μηλίδης υποστήριξε ότι είναι οδυνηρό γεγονός για την πόλη και τη δημόσια εικόνα του Αυτοκινητοδρομίου να «σέρνεται» η αποκατάσταση της πίστας. Εκτίμησε ότι μέσω της σύμβασης ο Δήμος Σερρών δεν έχει τα εχέγγυα να διεκδικήσει νομικά σε περίπτωση που υπάρξει εκ νέου αστοχία στη αποκατάσταση της πίστας. Τέλος έκανε λόγο για χάσιμο χρόνου και περιττά έξοδα από την πλευρά του Δήμου.
«Άστοχοι χειρισμοί και απευθείας αναθέσεις»
Ο επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Στέφανος Φωτιάδης ανέφερε ότι η σύμβαση με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο είναι μία απευθείας ανάθεση. Υπογράμμισε ότι η επιλογή της πιλοτικής εφαρμογής ακυρώνει την δυνατότητα του Δήμου να έχει το πάνω χέρι. «Λυπάμαι. Εμείς δεν πρόκειται να δώσουμε λευκή επιταγή, κάνετε λάθος επιλογές δεν βγάζει πουθενά ο τρόπος που χειρίζεστε το θέμα» είπε στη επιχειρηματολογία του. Συμπλήρωσε επίσης τη μεγάλη βλάβη που έχει υποστεί η φήμη του Αυτοκινητοδρομίου και τα πολλά χρήματα που χάθηκαν από την σερραϊκή αγορά, επειδή δεν πραγματοποιούνται αγώνες στη πίστα.
«Θέλετε να αποκομίσετε πολιτικά οφέλη»
Σκληρή ήταν η απάντηση του δημάρχου Σερρών Πέτρου Αγγελίδη. Στην τοποθέτηση του υποστήριξε ότι οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης έχουν επενδύσει στην αποτυχία της αποκατάστασης του Αυτοκινητοδρομίου. Επιτέθηκε με σφοδρότητα στον επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης Στέφανο Φωτιάδη κατηγορώντας (για το περί αναθέσεων) ότι εξ ιδίων κρίνει τα αλλότρια. Ο δήμαρχος Σερρών λίγο αργότερα έγινε πιο συγκεκριμένος, λέγοντας ότι επί ημερών του στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση είχε αναθέσει μελέτη για την λιμνοδεξαμενή στο Λαϊλιά ύψους 70 χιλιάδων Ευρώ, η οποία δεν έχει παραδοθεί, με συνέπεια να διενεργεί έρευνα η Δικαιοσύνη. «Ο γκεμπελισμός έχει και τα όρια του» κατέληξε, επισημαίνοντας ότι στόχος των δύο – τριών Δημοτικών συμβούλων που περιφέρονται στα τηλεοπτικά στούντιο λέγοντας ψέματα για το θέμα του Αυτοκινητοδρομίου είναι να πλήξουν την Δημοτική Αρχή, θέλοντας να τις φορτώσουν άδικα ένα τεχνικό λάθος και να το μετατρέψουν σε πολιτικό.