Αδίστακτη ψηφοθηρία και κολακεία σε όλα τα «κοινά»
Έχουμε αναφερθεί σε σημειώματά μας για την «πονηρή» στάση πολλών «πολιτευτών» απέναντι στους θρησκευόμενους συμπολίτες μας. Τούς θεωρούν ένα πολυπληθές κοινό ψηφοφόρων με το οποίο πρέπει να διατηρούν θερμή σχέση και για το σκοπό αυτό, ανεξαρτήτως των προσωπικών τους πεποιθήσεων, υποκρίνονται τους ευλαβείς χριστιανούς. Έτσι χρησιμοποιούν «κωδικές» λέξεις κολακείας αυτής της «δεξαμενής ψήφων», με ξεχωριστή τη χρήση των λέξεων των σχετικών με την ευλογία: ευλογημένος ο καινούργιος χρόνος, ευλογημένα Θεοφάνεια, κλπ. Την ίδια στόχευση έχει και η μετατροπή των γραφείων πολλών αιρετών σε εκκλησιαστικά τέμπλα – με το αράδιασμα εικόνων πίσω από το γραφείο τους , σε θέσεις που θα είναι ορατές από τους επισκέπτες και βεβαίως , βεβαίως θα βρίσκονται μέσα στα τηλεοπτικά πλάνα.
Μια τέτοια προνομιακή σχέση με το θρησκευόμενο κοινό διατηρεί – καλλιεργεί, δια επίλεκτων μελών της και η δημοτική αρχή των Σερρών.
Όμως, την ίδια ώρα, οι «σύμμαχοι» κατατρύχονται και από την άλλη σύγχρονη μάστιγα των πολιτευομένων, αυτή του να γίνουν αρεστοί σε όλα τα ακροατήρια και να «κολακέψουν» το δυνατόν περισσότερα «κοινά». Σε αυτή την κατεύθυνση, λοιπόν, ο Δήμαρχος και η πρόεδρος της ΚΕΔΗΣ ανακοίνωσαν το μεσημέρι της προηγούμενης Πέμπτης ότι στις εορταστικές εκδηλώσεις της Τσικνοπέμπτης βασική θέση θα έχει ο φέρελπις τραπερ FY. Πρόκειται για περίπτωση «καλλιτέχνη» που θεωρεί τραγούδι την βωμολοχία, την χυδαιότητα και την υβριστική αναίδεια.
Αλλά έχει πολύ «γκελ» στη νεολαία μας, είπαν οι δημοτικοί άρχοντες και, επομένως, πώς να αντισταθούν σε έναν τέτοιο πειρασμό;
Η συνέχεια γνωστή. Ξεσηκώθηκε ο «κόσμος των κατηχητικών» και την επόμενη μέρα, έντρομη, η δημοτική αρχή απέσυρε το «πουλέν» των εκδηλώσεων. Και άρχισε αμέσως η επιχείρηση διαχείρισης της ζημιάς. Ότι ο Δήμαρχος ήταν αθώος , δεν ήξερε , τον παρέσυραν άλλοι και αποδόθηκε το όλο συμβάν σε βασική συνεργάτιδά του.
Όχι αγαπητοί. Όλοι ξέρατε αλλά θέλατε στεγνά να ψηφοθηρήσετε.
Ως επίλογο τι να υπενθυμίσει και να απαιτήσει κανείς από το πολιτικό προσωπικό του σήμερα; Τον καθοδηγητικό ρόλο που οφείλουν να έχουν οι κάθε μορφής ηγεσίες; Να τους πει ότι στη νεολαία μας δίνουμε τα καλύτερα ως πρότυπα και όχι ότι αρέσει στα παιδιά. Γιατί αν, π.χ., ρωτούσαμε τα μικρά παιδιά αν θέλουν να πηγαίνουν σχολείο τα περισσότερα θα απαντούσαν όχι. Σ αυτή την περίπτωση, με την λογική των πολιτευομένων, τι έπρεπε να πράξουμε, να καταργήσουμε τα σχολεία;
Δ.Ν.