Ανταποκρίθηκε το καταναλωτικό κοινό
- Η Δοκτίνη Τσακνίδου, επαγγελματίας δεύτερης γενιάς, κόρη του ιστορικού επαγγελματία Γ. Τσακνίδη μιλά στο «Σ.Θ.»
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
Ξεπέρασε κάθε προηγούμενο η επιτυχία της «Λευκής Νύχτας που διοργανώθηκε το βράδυ της Τρίτης 8 Αυγούστου από την Ενωση Επαγγελματιών Βιοτεχνών Ηράκλειας.και Περιφέρειας.
Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε υπο την αιγίδα του Δήμου Ηράκλειας για δεύτερη συνεχή χρονιά ήταν ακόμη καλύτερη σε σχέση με την περσινή, δικαιώνοντας απόλυτα τους διοργανωτές.
Το καταναλωτικό κοινό ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση, στήριξε με αγορές όλα τα καταστήματα. εκμεταλλεύτηκε τις δελεαστικές προσφορές- εκπτώσεις στις οποίες προχώρησαν οι επαγγελματίες.
Παράλληλα ο καλός καιρός βοήθησε και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος να δουλέψουν μέσα σε μία περίοδο που ο αγροτικός κόσμος της περιοχής είναι επιφορτισμένος με το πότισμα των καλλιεργειών.
Βρεθήκαμε στην Ηράκλεια το βράδυ της Τρίτης 8 Αυγούστου και επισκεφθήκαμε το ιστορικό καφεκοπτείο «Τσακνίδης» που ξεκίνησε την λειτουργία του το μακρινό 1956. Η ιδιοκτήτρια Δοκτίνη Τσακνίδου, επαγγελματίας δεύτερης γενιάς είναι γενική γραμματέας της Ενωσης Επαγγελματιών- Βιοτεχνών Ηράκλειας και Περιφέρειας.
Είναι η κόρη του αείμνηστου Σερραίου επαγγελματία Γιώργου Τσακνίδη που επέλεξε την Ηράκλεια για να ανοίξει τα επαγγελματικά του φτερά στην πρώτη δεκαετία μετά τον πόλεμο.
Παραθέτουμε αυτούσια τις ερωτήσεις που θέσαμε και τις απαντήσεις που μας έδωσε:
Ποιος είναι ο στόχος της εκδήλωσης της λευκής νύχτας;
«Η εκδήλωση μας πραγματοποιείται στο πλαίσιο της βελτίωσης της επισκεψιμότητας της αγοράς αλλά δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό. Θελήσαμε να το γιορτάσουμε, να κεράσουμε τους πελάτες, να τους δούμε σε πιο χαλαρές στιγμές.
Η στόχευση μας δεν είναι αποκλειστικά το κέρδος. Η εκδήλωση έχει εορταστική χροιά για την αγορά μας.
Το καταναλωτικό κοινό της Ηράκλειας και της περιοχής στηρίζει την τοπική αγορά;
Δεν έχουμε παράπονο παρότι οι συνθήκες στην αγορά έχουν αλλάξει, έχει αναπτυχθεί το ηλεκτρονικό εμπόριο ο κόσμος στην περιοχή στηρίζει την αγορά της Ηράκλειας Όταν ο επαγγελματίας έχει καλά προϊόντα, ανταγωνιστικές τιμές ο πελάτης το αντιλαμβάνεται και ανταποκρίνεται. Δεν μπορείς να ξεγελάσεις τον πελάτη.
Πέρσι όλα τα καταστήματα της Ηράκλειας τονώθηκαν λόγω μεγάλης προσέλευσης μεταναστών που ήρθαν κατά κύματα το καλοκαίρι , μετά την άρση των περιορισμών λόγω της πανδημίας.. Φέτος τι προσδοκία υπάρχει;
Και φέτος έχουμε αρκετό κόσμο που ήρθε από το Εξωτερικό και θα έρθει και μέσα στον Αύγουστο, τους περιμένουμε. Πραγματικά το καταναλωτικό κοινό αυξάνεται αυτόν τον μήνα όπου πραγματοποιούνται και τα περισσότερα πανηγύρια στον τόπο μας . Οι μετανάστες της περιοχής είναι δυναμικοί καταναλωτές, χαίρονται την συναναστροφή με τους χωριανούς, τους γνωστούς, τους συγγενείς, θέλουν να κεράσουν και δεν λησμονούν να προμηθευτούν κάτι από την αγορά μας όταν επιστρέψουν και πάλι στις χώρες που ζουν και εργάζονται.
Βαρύ το φορτίο σας ως επαγγελματίας δεύτερης γενιάς κυρία Τσακνίδου;
Ναι, το κατάστημα μας ξεκίνησε το 1956 από τον πατέρα μου Γιώργο Τσακνίδη ο οποίος ήταν Σερραίος και ήρθε στην Ηράκλεια για να ανοίξει το καφεκοπτείο.
Είχε συγγενείς εδώ, παντρεύτηκε η αδελφή του στην Ηράκλεια, του άρεσε η αγορά της Ηράκλειας που τότε, το 1956 ξεκινούσε η δυναμική της . Εμείς δεν είμαστε Ηρακλειώτες, γίναμε Ηρακλειώτες όμως ζώντας στην Ηράκλεια.
Ο σύλλογος σας ποιες άλλες δράσεις αναπτύσσει;
Διοργανώσαμε την ανθοκομική έκθεση, θα έχουμε μία παρουσία στην εμποροπανήγυρη. Το κτήριο που στεγάζεται ο σύλλογος ανακαινίστηκε, προγράμματα γίνονται κατά καιρούς για την επιμόρφωση των επαγγελματιών στο αντικείμενο που τους ενδιαφέρει. Η Ένωση μας ήταν ανενεργή για πολλά χρόνια. Φέτος λειτουργεί για δεύτερη συνεχή χρονιά και ευελπιστούμε ότι θα μακροημερεύσει.