Πυρά κατά ριπάς απο τον Γ. Μαγκριώτη
- Η κυβέρνηση ακυρώνει την Εγνατία οδό με τα διόδια σημείωσε
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
Με την ιδιότητα του συντονιστή της Κίνησης Πολιτών «Προοδευτικοί Πολίτες» επισκέφθηκε σήμερα τις Σέρρες ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ Γιάννης Μαγκριώτης. Πρώτος σταθμός της περιοδείας του ήταν η γενέτειρα του το Στρυμονικό.Εκεί αφού ενημερώθηκε από τον δήμαρχο Ηράκλειας Κλεάνθη Κοτσακιαχίδη για τα προβλήματα της περιοχής και την πρόοδο των εργασιών στη γέφυρα του Στρυμονικού μετέβη στις Σέρρες όπου και παραχώρησε συνέντευξη Τύπου στο Επιμελητηριακό μέγαρο. Επανέλαβε ότι η Κίνηση στην οποία είναι συντονιστής θα διεκδικήσει τη Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας στις εκλογές του 2019.Υποστήριξε ότι πρέπει να ανατραπεί η σημερινή διοίκηση η οποία λειτουργεί πελατειακά και παλαιοκομματικά κριτήρια,την διακρίνει η αναποτελεσματικότητα και είναι μία διοίκηση Δημοσίων Σχέσεων και φωτογραφήσεων.Σημείωσε ότι στόχος είναι η διατύπωση θετικών προτάσεων για την ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας και η συγκρότηση μία παράταξης που θα διεκδικήσει τη διοίκηση.
«Οι Σέρρες Βυθίζονται στην κρίση»
Ο Γιάννης Μαγκριώτης ανέφερε ότι οι Σέρρες βυθίζονται ακόμη πιο βαθειά στη κρίση όπως και η Κ. Μακεδονία στο σύνολο της. «Η πραγματικότητα της Περιφέρειας μας είναι συνδυασμός της κρίσης και των πολιτικών που εφαρμόστηκαν τα τελευταία χρόνια αλλά οφείλεται σε μεγάλο βαθμό από τις προτεραιότητες, την αποτελεσματικότητα, τη διαχείριση των κοινοτικών πόρων από την Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας» είπε και ισχυρίστηκε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η υστέρηση απορρόφησης των διαθέσιμων πόρων( 1,5, δισεκατομύρια ευρώ στην προηγούμενη προγραμματική περίοδο και ένα δισ ευρώ περίπου στην τρέχουσα). «Στην προηγούμενη περίοδο δεν απορροφήθηκε το 50% και στη τρέχουσα που έχει προσεγγίσει το 70% του συμβατικού χρόνου υλοποίησης του 5ου κοινοτικού πλαισίου(ΕΣΠΑ) έχει εκταμιεύσει πόρους μόνο για προνιακά επιδόματα. Δεν έχει ανοίξει προσκλήσεις για τα προγράμματα της επιχειρηματικότητας. Τα βασικά προγράμματα για την ανάπτυξη των μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που σε μεγάλο βαθμό αναπτύσσονται και δραστηριοποιούνται στην Κεντρική Μακεδονία.Αυτός είναι ο λόγος της αύξησης της ανεργίας και έκρηξης της μετανάστευσης στο Νομό Σερρών. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι μία αποτελεσματική διοίκηση που δεν επιδίδεται σε παλαιοκομματικές πρακτικές και δεν διαχειρίζεται τους κοινοτικούς, πολύτιμους και πολύ σημαντικούς πόρους με αντιαναπτυξιακό τρόπο»
“Καταστροφική η αύξηση των διοδίων”
Κατηγόρησε την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ ότι ακυρώνει το έργο της Εγνατίας παραχωρώντας για 40 χρόνια και τοποθετώντας 64 διόδια μετωπικά και πλευρικά. Διέβλεψε ότι η αύξηση των διοδίων είναι καταστροφική για την Περιφερειακή Ενότητα Σερρών.«Η αύξηση των διοδίων κτυπά την επιχειρηματικότητα, πολλαπλασιάζει, το κόστος μεταφοράς και πλήττει και τους πολίτες για την καθημερινή τους μετακίνηση.Μεγάλο είναι το τίμημα, αναπτυξιακό, κοινωνικό και γεωστρατηγικό και δυστυχώς η κυβέρνηση στο 4ο μνημόνιο που ψήφισε στη Βουλή επιβεβαίωσε την επιλογής για τη ιδιωτικοποίηση της Εγνατίας» ανέφερε και συμπλήρωσε ότι η αύξηση της τιμής των διοδίων δεν είναι η τελευταία που έχει ψηφιστεί και θα ισχύσει από 1-1-2019 γιατί ο παραχωρησιούχος της Εγνατίας θα έχει την δυνατότητα νέας αύξησης των διοδίων αντίστοιχο με το ύψος που ισχύει στους ιδιωτικούς αυτοκινητόδρομους».
«Για την τιμή των όπλων η σύσκεψη για τα διόδια»
Υποστήριξε επίσης ότι για τη τιμή των όπλων πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη τεσσάρων περιφερειαρχών της Βόρειας Ελλάδας για τα διόδια όταν πέρσι για πρώτη φορά ανακοινώθηκε η πρώτη αύξηση τους. «Αν οι περιφερειακές και τοπικές αρχές δεν αντιδρούν,δεν έχουν εναλλακτικές προτάσεις και δεν κινητοποιούν την κοινωνία τότε η κεντρική κυβέρνηση με τον δικό της αυταρχικό τρόπο επιβάλλει τις δικές της επιλογές με στόχο να πετύχει τους δικούς της δημοσιονομικούς στόχους»
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση των κειμένων και των φωτογραφιών με οποιοδήποτε μέσο ή τρόπο, χωρίς τη γραπτή άδεια του δημιουργού (Νόμος 2121/1993 και Διεθνής Σύμβαση της Βέρνης-Παρισίου Ν.100/1975 ΦΕΚ Α 162/1-8-1975),Επιτρέπεται η κοινοποίηση του link σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.