Αγανάκτηση και αγωνία…
Δεν έμειναν ικανοποιημένοι οι επαγγελματίες από το μέτρο του click away, που εφαρμόζεται για το άνοιγμα της αγοράς, κυρίως γιατί δεν είναι όλοι οι πελάτες εξοικειωμένοι ή εκπαιδευμένοι σε τέτοιες συναλλαγές. (Κυρίως αν είναι κάποιας ηλικίας, δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή για τις παραγγελίες και κάρτα για να πληρώσουν διαδικτυακά ή με POS!).
Χαρακτηριστικό είναι το μήνυμα της κ. Αθανασίας Δρουμπλή, επιχειρηματία από τη Νιγρίτα, η οποία αναφέρει:
«Πρέπει να πούμε και ευχαριστώ;
Θέλω να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου για τον τρόπο που μας αναγκάζουν να λειτουργήσουμε τα καταστήματά μας.
Δεν είμαστε άτρωτοι ,ούτε ανεύθυνοι. Πρώτοι εμείς νοιαζόμαστε για την υγεία των πελατών μας και τη δική μας. Θα μπορούσαμε να λειτουργήσουμε με ραντεβού, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα πρόληψης και προστασίας.
Το click away είναι δύσκολο να εφαρμοστεί, για πρακτικούς λόγους, που αφορούν όχι τόσο τις επιχειρήσεις που προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα, αλλά κυρίως στους πελάτες μας, οι οποίοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τη μέθοδο αυτή. Δεν θέλω να αναφερθώ στα άλλα καταστήματα που λειτουργούν, ούτε το ζητούμενο είναι να αρχίσουμε την “ανθρωποφαγία” μεταξύ μας… Καλώς λειτουργούν. Και μακάρι όλοι να μπορούσαμε να λειτουργούμε επί ίσοις όροις, τηρώντας, βέβαια, όλα τα μέτρα!
Εύχομαι να τους φωτίσει ο Θεός και να αλλάξουν κάτι άμεσα.
Επίσης εύχομαι όταν περάσει όλο αυτό και όταν… μετρηθούμε, να λειτουργούν όλες οι επιχειρήσεις που σήμερα πλήττονται από τα μέτρα της πανδημίας».
Δ.Ν.
Σ.Σ. ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΝΙΓΡΙΤΑΣ