Διακρίνει αλλαγή συνηθειών απο τους καταναλωτές
Αναγνώστης μας που διάβασε το σχόλιο μας περί ικανοποιητικής προσέλευσης των καταναλωτών στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος μας τηλεφώνησε και μας είπε:
«Δεν ξέρω ποιοί επαγγελματίες, δυο μέρες μετά την επανεκκίνηση της αγοράς, είναι ικανοποιημένοι από την προσέλευση του καταναλωτικού κοινού στα καταστήματα τους.
Δεν γνωρίζω αν η δημόσια τοποθέτηση τους αποσκοπεί στην τόνωση της ψυχολογίας και την μεταφορά της αισιοδοξίας, που είναι απαραίτητη για να κινηθεί η αγορά.
Εγώ διατηρώ ένα συνοικιακό καφενείο εδώ και πολλά χρόνια με ικανοποιητικό αριθμό πελατών που με προτιμά εδώ και χρόνια.
Διακρίνω ότι αυτές τις δυο πρώτες μέρες λειτουργίας της αγοράς, δηλαδή την Δευτέρα και την Τρίτη 25 και 26 Μαΐου αντίστοιχα η προσέλευση τους ήταν μειωμένη σε ποσοστό άνω του 50%.
Αν η εικόνα αυτή συνεχιστεί, θα σημαίνει ότι ο φόβος του κορωνοϊού έχει επιβάλλει ένα είδος «αυτοκαραντίνας» σε τμήμα δυναμικών καθημερινών πελατών μας που άλλαξε τις καταναλωτικές του συνήθειες. Αυτό όπως καταλαβαίνετε θα πλήξει την αγορά και θα επιδράσει καταλυτικά στους τζίρους των μικροκαταστημάτων του αντικειμένου μας».
Σαφής, παραστατικός ο επαγγελματίας διατύπωσε την άποψη του και μετέφερε τις ενστάσεις του.
Δ.Ν.