H απώλεια της κίνησης αντανακλά έντονα σήμερα στη οικονομική ζωή
Στιγμιότυπο από το οδικό δίκτυο Καλών Δένδρων- Σκοτούσας στο ύψος της γραμμής του τρένου που έκλεισε γύρω στο 1988(παράλληλα έκλεισε και η διάβαση από την πλευρά του Γεφυρουδίου). Μέχρι τότε τα διερχόμενα Ι.Χ. και λεοφορεία «έμπαιναν» και «έβγαιναν» από τη Σκοτούσα από τις τρείς σιδηροδρομικές διαβάσεις που υπήρχαν στο ύψος των Κ. Δένδρων, της Ν. Τυρολόης και του Γεφυρουδίου. Θεωρήθηκε τότε πολύ επικίνδυνο(είχαν γίνει πολλά ατυχήματα) ένα χωριό να έχει τρείς σιδηροδρομικές διαβάσεις και χαράχθηκε νέος δρόμος παράλληλα της σιδηροδρομικής γραμμής που έκτοτε εξυπηρετεί την ενδονομαρχιακή συγκοινωνία. Την περίοδο εκείνη(1988) η οικονομική ζωή στη Σκοτούσα ήταν πολύ ανθηρή( λειτουργούσαν τα περισσότερα εργοστάσια) και η απώλεια της επιβατικής κίνησης δεν είχε κανένα αντίκτυπο.Υπήρχαν πολλοί επαγγελματικοί λόγοι που ανάγκαζαν κατοίκους άλλων χωριών να επισκεφθούν τη Σκοτούσα. Με την αποβιομηχάνιση της περιοχής το πλεονέκτημα αυτό χάθηκε.
Δ.Ν.