Συλλαλητήριο από υγειονομικούς κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολίου για τον covid-19
Του Δημητρίου Γ. Νάτσιου
Πανσερραικό συλλαλητήριο κατά της υποχρεωτικότητας του εμβολίου πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Κυριακής 30 Ιανουαρίου στην Πλατεία Ελευθερίας.
Στη συγκέντρωση συμμετείχαν υγειονομικοί από την Δράμα, την Καβάλα, την Αλεξανδρούπολη που τέθηκαν σε αναστολή. Μαζί τους ήταν και Σερραίοι συνάδελφοι τους αλλά και πολίτες αρνητές της πανδημίας και του εμβολιασμού.
Κεντρικός ομιλητής ήταν ο διευθυντής καθηγητής φαρμακολογίας της Ιατρικής του ΑΠΘ Δημήτριος Κούβελας ενώ την εκδήλωση θα χαιρέτισε ο πρώην βουλευτής κ Αρης Μουσιώνης.
Ο Δημήτριος Κούβελας ευχαρίστησε τους υγειονομικούς που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση διαμαρτυρίας αλλά και τον κόσμο που συμπαραστάθηκε όπως είπε στο δίκαιο αγώνα εναντίον της υποχρεωτικότητας των εμβολιασμών.
«Η πίεση είναι αφόρητη και πιστεύω ότι οι δραστήριες κινητοποιήσεις να παραμείνουμε πολίτες πριν καταλήξουμε υπήκοοι ενός καθεστώτος» δήλωσε ο Δημήτριος Κούβελας.
Οι θεσμοί είναι απαραίτητοι και πρέπει να λειτουργούν. Αυτό στις μέρες μας έχει περάσει σε δεύτερη μοίρα και δυσκολεύει την ζωή μας σε υπερβολικό βαθμό. Δεν είναι μόνο η υγεία, να καθίσουμε κάπου θαμμένοι για να μην κολλήσουμε ένα μικρόβιο, πρέπει να εξασφαλίσουμε τις ζωές μας όπως θα θέλαμε να τις ζούμε. Αυτό είναι βασική έννοια του πολιτισμού, η ελευθερία και η δυνατότητα της επιλογής.
Στις μέρες έχει επιβληθεί μία μανιχαϊστική αντίληψη, όπως λένε οι φιλόσοφοι του καλού και του κακού το οποίο δεν καθορίζεται από τις αρχέγονες ηθικές αξίες που έχει η ανθρωπότητα άλλα ξαφνικά μπήκε ως ηθικό εργαλείο ενός εμβολίου. Τα εμβόλια στα οποία όλοι όσοι είμαστε του χώρου θεωρούν ότι έχουν βοηθήσει τα μάλα στη διασφάλιση της υγείας των πληθυσμών και φυσικά είναι ένα από τα στοιχεία που ο μέσος όρος της ζωής μας από τα 40 χρόνια έχει πάει στα 80.
Αυτή η μαζιχαιστική αντίληψη του καλού και του κακού που διακρίνει τους ανθρώπους που διαχωρίζει και φέρνει σε σύγκρουση ακόμη και άτομα στην ίδια οικογένεια. Η διαφορετική προσέγγιση δυο γονέων αν το παιδί πρέπει η όχι να εμβολιαστεί οφείλεται στην ετερόκλητη πληροφορία που το ίδιο το σύστημα προωθεί προκειμένου ο κόσμος να μην καταλαβαίνει τι πρέπει να κάνει, έτσι δεν μπορούμε να αποφασίσουμε και έχουμε μία βασική στέρηση της ελευθερίας.
Και σε αυτό το σημείο έρχεται η κακώς εννοούμενη πολιτεία, αυτό που θα λέγαμε καθεστώς, ένα αναγκαστικό και βίαιο πράγμα που είναι από πάνω μας, προκειμένου να μας επιβάλλει την ορθή άποψη. Πώς; Με ένα νόμο. Με μία υποχρεωτικότητα. Αυτή η υποχρεωτικότητα έπρεπε να βασίζεται σε μία επιστημονική και τεκμηριωμένη θέση. Αν είχαμε τα κλασσικά εμβόλια που όχι μόνο δεν κολλάς και δεν μεταδίδεις τη νόσο, τότε θα είσαι νόημα και θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε. Με βάση την δήλωση της ίδιας της παρασκευάστριας εταιρείας τα εμβόλια δεν προστατεύουν από το να κολλήσουμε, ούτε από το να μεταφέρουμε. Και σήμερα έχουν βγεί τα μέλη της επιτροπής και εισηγούνται στην πολιτεία τα μέτρα και είπαν ότι πραγματικά από την αρχή, δεν ήταν δυνατό να στηθεί τοίχος ανοσίας. Επομένως δεν είχε καμία σημασία αν το ιατρικό, νοσηλευτικό και λοιπό προσωπικό είναι ή δεν είναι εμβολιασμένο προκειμένου να εξασφαλιστεί η υγεία του συνόλου. Αυτό ήταν το παράλογο, αυτό που χρησιμοποίησαν χωρίς λόγο.
Στη συνέχεια αντι να πούν αλλάξτε την υπηρεσία, να είστε κάπου άλλου, τιμώρησαν τους ανθρώπους που είχαν προσφέρει χωρίς καμία κάλυψη στο πρώτο κύμα της επιδημίας, τους διώξαν από τις δουλειές, χάσαμε τον κόσμο έτσι όπως τον ξέραμε και βρισκόμαστε στο περιθώριο προσπαθώντας να αποδείξουμε ότι δεν είμαστε εμείς διαταραγμένοι και ότι ο αγνωστικισμός , η αμφισβήτηση της αλήθειας είναι η βάση της επιστήμης.»
Το όραμα του Κούβελα και τα συνθήματα
Στο σημείο εκείνο ακούστηκε το σύνθημα:
« … Μητσοτάκη, έρχονται εκλογές και τότε θα μοιράζουμε εμείς αναστολές»
Ο κ. Κούβελας άνοιξε διάλογο με το ακροατήριο, διαφώνησε εν μέρει με όσα ακούστηκαν από πολίτη, προφανώς υγειονομικό και συνέχισε λέγοντας:
«Ο τρόπος και ο λόγος που κάποιος παίρνει μία απόφαση δεν είναι αναγκαστικά δεν είναι ότι δεν το σκέπτεται, μπορεί αν σκέπτεται με άλλο τρόπο ο οποίος ίσως να μην είναι ο πιο ηθικός και ο πιο σύννομος.
Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε τιμωρημένοι , έξω από τη δουλειά μας και μάλιστα κινδυνεύει το ίδιο το σύστημα υγείας από την αποχή. Διότι τους 7500 εκδιωχθέντες θα τους ακολουθήσουν άλλες 10 χιλιάδες οι οποίοι αρνούνται ή είναι σκεπτικοί να κάνουν την Τρίτη δόση του εμβολίου. Η Τρίτη δόση του εμβολίου δεν έχει τεκμηριωθεί, το κατά πόσο συμβάλλει, η εταιρεία, η ίδια η εταιρεία δεν έχει δώσει άδεια για Τρίτη δόση, ακόμη και αν εγκριθούν τέτοια εποχή τα εμβόλια, διότι ίσως αποδείξουν ότι είναι εξαιρετικά, παρόλα αυτά οι άνθρωποι θα έχουν υποβληθεί σε τρείς τέσσερις δόσεις, θα τους έχει επιβάλλει το σύστημα χωρίς καμία επιστημονική βάση, παρά μόνο με σταχυλογημένες μέλετες οι οποίες έχουν μία βάση και οι οποίες απορρίπτονται από άλλες μελέτες που δημοσιεύονται σε παγκόσμιους κύρους περιοδικά και εγνωσμένης αλήθειας. Εμείς αυτή την στιγμή προσπαθούμε να διαχειριστούμε όχι μόνο από τις δουλειές που έχουμε εκδιωχθεί αλλά την ίδια την λειτουργία του συστήματος υγείας και των ασφαλιστικών φορέων οι οποίες πρέπει να σκεφθείτε ότι είναι η ραχοκοκαλιά της κοινωνίας.
Σκεφθείτε ότι η δουλειά από την δουλεία, διαφέρει στον τόνο. Εμείς οι εργαζόμενοι διαφέρουμε από τον αρχαίο δούλο μόνο στην κοινωνική ασφάλιση. Δεν έχουμε πολλές διαφορές. Η κοινωνική ασφάλιση είναι αυτή που διασφαλίζει τον πολιτισμό μας. Την δυνατότητα να προσφύγουμε σε ένα σύστημα υγείας όταν αρρωστήσουμε, όταν γεράσουμε και δεν μπορούμε να εργαστούμε. Αυτά σήμερα απειλούνται μαζί με τις εργασίες μας. Αυτό που προσπαθούμε να ανακτήσουμε είναι το σύστημα όπως εγώ το θέλω και το επιθυμώ και φαντάζομαι και εσείς, ακόμη και αν δεν το έχετε σκεφθεί- με τους θεσμούς να το προστατεύουν, με τους θεσμούς να τον βοηθούν και να τον υποστηρίζουν. Ώστε όχι μόνο να ζεί καλύτερα, αλλά και να ονειρεύεται, να μην φθάσουμε σε μία ζωή επιβίωσης, να περνά η μέρα μετά τη μέρα. Να έχουμε όραμα να κυνηγήσουμε μία καλύτερη ζωή, και για την ζωή μας και κυρίως για τα παιδιά μας.»